Forside Vordingborg

Velkommen til Vordingborg Kirke. SØG EFTER BEGRAVEDE PÅ VORDINGBORG KIRKEGÅRD. LYT TIL EN PRÆDIKEN. INDKALDELSER REFERATER FRA MENIGHEDSRÅDMØDERNE. Minikonfirmander i Nyråd præstegård - torsdag 20. august 2015, 14.15. Børneværksted i Vordingborg kirke - lørdag 22. august 2015, 10.00. Minikonfirmander i Nyråd præstegård - torsdag 27. august 2015, 14.15. Lørdagsdåb - lørdag 29. august 2015, 11.00. Onsdagsandagt - onsdag 2. september 2015, 16.30. Sangcafè - onsdag 9. september 2015, 14.00. Kl 10-16. i.

OVERVIEW

This web site vordingborgkirke.dk presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have audited twenty pages inside the web page vordingborgkirke.dk and found three websites associating themselves with vordingborgkirke.dk. There are two mass networking platforms retained by this website.

VORDINGBORGKIRKE.DK RANKINGS

This web site vordingborgkirke.dk is seeing alternating amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for vordingborgkirke.dk

Traffic ranking (by month) for vordingborgkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for vordingborgkirke.dk

Kalkmalerier

Du kan sende dette foto via Kalkmaleri applikationen. På Facebook, se flere fotos fra Skibby kirke på Flickr. Og læse om memento mori her på bloggen. Indsendt af Birgitte Sværke Pedersen. I går var jeg i Højby kirke. For at se kirkens kalkmalerier fra slutningen af 1300-tallet.

Velkommen til Lejrskolerne Greve

Greve kommune har to lejrskoler, Hulemosegård i Nyråd ved Vordingborg og Donnemose i Coselitzeskoven ved Nykøbing F. Driften og administrationen af lejrskolerne forestås af lejrskolelederen og bestyrelsen for Hulemosegård Fonden. Bestyrelsen består af brugerrepræsentanter, herunder lærerne og repræsentanter fra idrætsunionen, skolebestyrelserne og børneinstitutionerne.

Forside Stege-Vordingborg Provsti

Budgetsamråd for alle menighedsråd i Stege-Vordingborg Provsti - tirsdag 25. Erfa-møde Regnskabsførere - onsdag 16. Erfa-møde Formænd - onsdag 16. Hold dig informeret om vores seneste nyheder! Budgetsamråd for alle menighedsråd i Stege-Vordingborg Provsti. Færgegårdsvej 3, 4760 Vordingborg. Færgegårdsvej 3, 4760 Vordingborg. Magleby Sognegård, Klintevej 502, Magleby, Borre.

WHAT DOES VORDINGBORGKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of vordingborgkirke.dk Mobile Screenshot of vordingborgkirke.dk Tablet Screenshot of vordingborgkirke.dk

VORDINGBORGKIRKE.DK HOST

Our web crawlers caught that a single root page on vordingborgkirke.dk took five hundred and four milliseconds to stream. Our parsers could not find a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
46.29.101.168

I found that vordingborgkirke.dk is utilizing the nginx os.

Forside Vordingborg

DESCRIPTION

CONTENT

This web site has the following in the site, "SØG EFTER BEGRAVEDE PÅ VORDINGBORG KIRKEGÅRD." Our analyzers saw that the web page also stated " INDKALDELSER REFERATER FRA MENIGHEDSRÅDMØDERNE." The Website also said " Minikonfirmander i Nyråd præstegård - torsdag 20. Børneværksted i Vordingborg kirke - lørdag 22. Minikonfirmander i Nyråd præstegård - torsdag 27."

SIMILAR WEB PAGES

Vordingborgpigerne

Stedet, hvor du er i centrum. Sød stabil pige søges til fast vagt.

Vordingborg Ungdomsskole Vordingborg gammel

Udgangspunktet for arbejdet med unge mennesker i Vordingborg Ungdomsskole er, at ungdomsskolen er et tilbud for alle unge fra 7. klasse til 18-årige, bosiddende i kommunen, uden hensyntagen til kulturelle, religiøse eller politiske tilhørsforhold. Vi håber du kan finde den information du søger her på siderne, men tøv ikke med at henvende dig til os. Har du kommentarer, så skriv til os, send en mail, ring eller kom forbi! Ungdomsskolen ønsker alle unge.

Vordio Audio post production workflow reimagined. Building tools for faster sound editing.

It has a powerful reconform. Feature that allows the vision and sound editors to work in parallel easily without the need for picture lock. Is now available for Windows.

Vordis Technologies

Riverbed Southern European Reseller Of The Year. Nueva Version Comunicaciones Unificadas ShoreTel 8. Nueva Versión - Nueva Imagen ShoreTel. WDS - Optimizadores de WAN. Sepulveda, 17 - edificio data.